"välkommen till mitt i naturen"

Weeei klarade ett test på körskolans hemsida :P kanske det börjar gå lite framåt med körteorin ! Duktiga jag, jag duktig, jajjemen
Jag har tillbringat dagen med att rösta, ätit smörgåstårta, vart i borås, och lekt med Zandra. Skrattat hysteriskt åt gamla filmer och fotografier från när vi var mindre och hade massa konstiga ideer för oss xD Hahaha. funderar på att lägga ut några inom en snar framtid:)
Nu ska jag försöka slita Fred från TV:n så vi kan krypa ner i sängen och mysa :)
.
I  morgon ska jag klippa mig :((((((((( gud va nervös jag är. Kommer bli av med allt mitt hår och se  ut som en liten pojke som inte har kommit in i puberteten än!!!!!!!
Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik. Hur mår du idag? Kram

2010-09-20 @ 10:51:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du oroade dig i onödan, blev ju jättebra :)

2010-09-20 @ 18:09:58
URL: http://sofieekenberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0