Snö är inte kul

Usch varför blir folk i exstas när dem ser snön utan för fönstret? Jag blir GALEN !! det är helt insane, jag hatar snö. Kallt och blött är lika med att jag fryser och jag blir blöt. Det räcker med att snö kommer en gång om året, typ på julafton.

Just nu sitter jag med Ronja och Sofie, jag väntar på att åka till tandläkaren i Borås. Ush jag kommer frysa :/

I går hade vi sista oriflame julvisningen, det har gått jättte bra! Har sålt för 2500 kr :) Vår grupp har tillsammans sålt för över 10 000 kr :D Desiree har blivit gruppchef GRATTIS TILL HENNE!



Jag och bäste-Fred <3
Kommentarer
Postat av: Sofie

Uppdatera!! :(

2010-12-06 @ 22:47:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0