Min bästa vän

Dem som inte tycker family guy är bra har ingen bra humor ^^
ville bara bekräfta det. Idag har jag vart hemma från skolan med. Ännu en dag av ensamhet men det kom en liten Fred och underhöll mej tills han skulle hem igen. Innan han gick sprang han upp på mitt rum och sa till mig att jag inte fick gå upp dit förrän han hade åkt. När jag kom upp sen hade han satt massa post-it lappar på min dataskärm haha. Han är så söt. Det stod så här på några av dem:
"I och F hela tiden"
"kram från din rymd cow-boy grodo fred. Ha en trevlig kväl, hoppas jag också får det"
"Reta mig inte för att jag stavar dåligt. P.S jag kan skriva finare"
"Jag hoppas du inte blir ledsen nu när jag åker. Men jag är alltid här ändå.. i din fantasi ;) "
"jag älskar dig vännen kram från din grodo"
och lite annat smått och gott :P

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0