Ordning är bara för idioter – genier behärskar även kaos


Hejsan Svejsan :) Antar att ni sätt min nya "proffsiga" design... eeeh ja. Den är inte så värst vacker. Lite halvt pinsam så där men den får duga tills jag hittar nån som kan hjälpa mig.

Idag är jag hemma. Jag mår dåligt.. aj aj aj stackars mig. Men skönt att vara hemma. Ett minus är att jag missar buggen i dag. Det är faktist roligt, de ända man gör är fel och skrattar och gör rätt och ler.

I går stor städade, VERKLIGEN storstädade vi Ronjis lägenhet. jag, Ronja och ella. Gud va vacker det bläääv :) Sen kom Freddyboyen så körde vi fyra ner till borås och drack kaffe hos Ronjas syster och tog med oss ett bord. Vockert var det allt :) 

Ordning är bara för idioter – genier behärskar även kaos


Här är några bilder från i går.. förrgår.. eller ah från nån dag i mitt liv, antagligen igår.
Kommentarer
Postat av: ronja

Designen blev jätte fin :) Tycker du ska ha kvar den.. Sen är jag mycket tacksam för hjälpen i lägenheten hhoho, trivs riktigt bra där nu!

Btw buggen va grymt kul, jag lärde mig faktiskt ganska snabbt för att vara ronja ;)

2009-09-10 @ 19:55:06
Postat av: Isabelle

Ja erkän :D men hoppas ni inte lärde er för mkt nu, jag har redan svårt med de vi lärde oss förra gången xD

2009-09-10 @ 19:57:53
URL: http://bellebutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0