Jag vill inte plugga :((((


Plugg plugg plugg... jag har två prov i morgon och pluggandet har gått sådär om man säger så.. Får väll se hur det blir i morgon. Ja, jag vet jag borde sticka ner näsan i boken och suga i mig kunskap om rymden istället för att sitta här.

I helgen ska vi till Kullaberg iaf. Förfest fixad, alkohol fixad, nu är det bara skjutsen men det finns säkert någon stackars krake som vill köra oss.

Haha hittade denna snygga bilden från högstadiet xD fy fan va vackert !
  
Sanna             Emma           Isabelle            Siri              xandra

Vårdcentralen i morgon då. Och bugg :D Kommer känna mig lite borta och förvirrad i morgon utan min Ellabella och Ronjaponnyn :( 
Kommentarer
Postat av: ronja

Jag vill med ha bugg :/

2009-10-01 @ 11:20:14
Postat av: Emma Wallin

skrattar fan lika mycket när man ser dom bilderna, sjuukt xD haha

gråter nu xD

2009-10-17 @ 23:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0