Hjulet snurrar men hamstern är död.

Nu sitter jag här hos Ronja i Mariestad. Hon duschar så jag sitter här och väntar :)

Igår när vi åkte bussen hit, trodde jag att jag först inbilla mig när jag såg nått som rykte inne i bussen, men sen blev de änu mer rök och jag inbillade mig inte, så bussen fick stanna, och det visade sig att motorn hade börjat koka. Så vi fick vänta på en annan buss, Det var himla stressigt hela vägen men vi kom fram :)

Orkar inte skriva så mkt, vi är lite partysugna här, men problemet är att vi hade tänkt åka till skördefesten men vi kommer inte dit eller hem på nått sätt förutom att cykla. Men ja ... Vädret ser inte så lovande ut och orken sätter käppar i hjulet. hm....

BYYYYY BYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!
Kommentarer
Postat av: ronja

Även fast vi inte gjort speciellt mycket tyckte jag det var trevligt :D

2009-09-30 @ 15:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0