Ge mig en blomma så blir jag happy happy, happy all day long.

Jag kom till skolan kl 8 typ i dag. Trodde att jag skulle kunna åka hem till Ronja så länge men DÅ visade de sig att hon var hos Ella :(((( så nu sitter jag här i min ensamhet i skolan som är i princip tom. Vi börjar kvart i tio. Jag ser ut som något som jag vet inte vad har släpat in. Meeeen va gör det. Vi ska orgentera idag med. TJOHOOO !! ........

Förra året klarade vi inte ens G på orgenteringen. Men nu så ! nu ska vi kämpa som tusan och komma först av allihoppa !!!! typ... Jag kan säga som så att jag blir överlycklig om vi ens får G i dag. Ingen av oss tre kan varken läsa kartor eller har bra kondition. Så ja där sket de ju sig.

Igår gick jag och Frida en och en halv timme :) Duktiga vi är. Fast det märktes att det kanske behövdes göras lite mer ofta om man säger så. Flåsa och hade oss. Vi pratade om att gå i högklackat hela den vägen nästa gång, bra träning. Men det återstår att se... Myspys var det iaf.

Sen Lekte jag med Zandra en stund på kvällen, satt på min trapp och rökte och tjötade :)



IDAG KOMMER PLÄTTEN :) den här bilden är så fruktolöst vacker <3
Kommentarer
Postat av: z

Hoppas orienteringen gick bra. (: Bättre än för mig iaf.

2009-09-17 @ 15:52:34
URL: http://zambic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0