Du är lika dum som en fågel som inte lärt sig flyga

I lördags var vi på fest hos Hebbe som fyllde år :) Jag blev riktigt förvånad över hur kul jag hade där. När jag åkte dit hade jag inga förväntningar över huvudtaget men det blev en helt lyckad kväll :) Fred och Anton åkte och hämtade mig Malin och Ronja hos mej och sen åkte vi och hämtade våra öl och cider, sen vidare mot Hebbe :)

 


Ett år sen typ, Frida, jag, hebbe, Emma :)







På söndagen åkte vi och köpte mcdonalds, alla satt och åt stora menyer och jag satt där med min 15 kr ynkla hamburgare haha :) Men man får se det på den ljusa sidan, jag fick inte lika mkt fett i mig ! Thadaa! Sen åkte jag Ronja och Freddo på bio. Myyyyso , filmen var föresten mongo bra!

Ingloriouse bastards

Kommentarer
Postat av: coffe

måste nog allt berömma dig att du lyckas stava fel på filmens namn fast det finns en bild jämte XD :P

2009-09-29 @ 22:45:11
Postat av: Isabelle

haha hur lyckas man xD

2009-09-30 @ 09:07:34
URL: http://bellebutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0