Dagar som den här.

Jag orkar inte.

Igår spenderade jag min dag med Ronja :)

I dag ska jag till skolan men har inte riktigt bestämt mig för när.. jag känner att humöret är sämst idag och jag vill bara gömma mig hemma, sitta och spela sims och tycka synd om mig själv, Men ibland får man ta sig i kragen och dra sig till skolan ändå, och det hatar jag.

 Efter skolan ska jag leka med Fridaslida. Vi ska gå långpromenad :) Att gå är inga problem det är riktigt mysigt och roligt om man har med sig någon att gå med. men att springa är ingenting för mig. Men om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

Ronja             Ellla          bellen

Kommentarer
Postat av: ronja

åååh så söta vi är xd

2009-09-15 @ 15:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0