Ella: åh... tänk om vi också får så skrynkliga rumpor ?


Nu är det fredag ! TJabalabadooooooo!

Helg, Lov, helg. hm... Jag är nöjd, jag är nöjd.

Igår var jag Ella och Ronja och simmade. Vi simmade inte så värst länge men vi rörde ju oss iaf, vi bastade nog mest. Vi var dumma som lämnade utebastun som hade några snyggingar i och gick vidare till tjejbastun.... BLÄ gamnla tjocka ådriga gamla tanter som alltid ska vara lite lite för nära....Typ sätter sig på ens fötter och nuddar ens armar, eller som förra gången lutade sig mot Ronjas ben xD hahaha. Det var en tant som stod i bastun och svängde med handduken i cirklar över huvudet och viftade mot alla i bastun, Helt galen. Jaja 

- åh kolla badvakten
-oooh...
- hallå... hjälp jag drunknar här, hallå? (A)

Får se hur idrotsprovet går today!


FARVÄÄÄÄL !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0