Du ser ut som en "hej-kom-och-hjälp-mig"

Jag mår inte bra :( Buhu för mig.

Dagen började super dåligt. både jag desiree och fred försov oss. Men som tur var så fick jag åka med Desiree. Kom typ 20 min försent till provet som jag förövrigt gjorde halv bra ifrån mig. Hoppas jag får G iaf.

I går åkte jag och Ronja hem till Frida och lekte med henne. Sen när jag kom hem träffade jag Zandra och fred :) Eller ah det är la inte så ovanligt att fred är hemma hos mig, han bor ju typ där. Jag och Zandra satt iaf och drack varmoboy på trappan och rökte en liten rackare och tjötade skit, myspys! 

I dag ska jag och ronja åka och simma tror jag :) 

Haha kollade igenom bilder från min och Fridas praktik i åttan eller nått X) vi hade nog rätt kul då ;)   
12345

1. Vi tyckte antagligen det va tråkigt med vanliga vita handskar så vi dekorerade dem lite :)
2. Våran "logga" xD haha om ni ser så ska det föreställa ett F och ett B som sitter i hop. Frida o Bellen asså.
3. Vi för länge sen
4. Den snygga killens haaandduuuk, haha vi var helt galna i han, det var nästan så vi gick fram och lukta höhö
5. Den snygga killen såg ut ungefär så här, han i rött. Vi ritade av dem som jobbade där´

Vi gjorde inte så mkt i 2 veckor förutom att sno godis i godisautomaten, åt, ritade, satt och tjötade, drack oboy. Men kul var det :)
Kommentarer
Postat av: fridaaaaaaaaaaa

HAHAHAHAHAHAHAHAHA KAN DU INTE REDIGERA BORT NAMNET ÅTMINSTONE ? XD shit det va tider det!

2009-10-24 @ 23:19:03
URL: http://fridahanssson.blogg.se/
Postat av: Bellen

Äsh det är ingen som vet vem de är som läser min blogg !! Thihihihihi !

2009-10-24 @ 23:43:58
URL: http://bellebutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0