Homosapiens, första ordet jag ser i min naturkunskapbok, ja en bra rubrik.


Ja du... Va ska man säga, I förrgår var de en av de värsta dagarna jag vart med om. Men vinden vände snabbt och i går var det en av det bästa dagarna på länge. Livet är en aning komplicerat och invecklad, det är väll tur det, annars hade livet vart jätte tråkigt, och det vill vi ju inte, då skulle kanske folk ta livet av sig. 

djur är förövrigt behagliga vänner, det ställer inga frågor och de kritiserar inte. Men nu är det så att min bebis katt Torbjörn har annat för sig. Jag vill ha en apa.


I fredags var jag med Ronja, Sofia, Rebecca och Frida hemma hos Rebecca i Svenljunga, himla mysigt och kul faktist :) I lördags var jag med Zandra :) Coffe kom förbi en liten stund med och rökte med oss. 
Söndags - bög dag -.-
Måndags - lekte med fred ! 

NU SKA JAG UT OCH VANDRA MED FRIDASLIDA :) 

Nu såg jag att jag fått ett vykort från Marcus med :) glad man kan bli :) !



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0