Åh kolla vilket vackert löv!

Guuueed vad jag är dålig på att komma ihåg att skriva, det måste nog bero på att jag har sånt fullbokat liv... Det skulle kunna varit så iaf... Ja ja nu är jag här igen och gud va ni har saknat mig, lika mycket som jag saknar er.. Typ inte så jätte mkt då, med andra ord.

Jag kan börja med att berätta att jag just nu sitter i skolan, varför var jag dum att ta den tidiga bussen fast jag börjar sent ? Så jag har vart duktig och skrivit ut ett skolarbete, någon måtta får det väll allt vara.



Farbror doktorn har kommit på vad som är fel på mig förövrigt. Jag har järnbrist. Jo det är sant jag saknar vissa delar av järnan men det är inte så farligt som det låter. Skoja, jag vet att hjärna stavas med hj, daah. jag hade dåligt blodvärde bara så jag har fått järntabletter. Så när jag väl börjar trycka i mig dem så lär jag ju må bättre. 

Ett tag undrade jag om jag kanske bara inbillade mig att jag mådde dåligt hela tiden, men nu vet jag att jag inte är psykiskt sjuk, det är sant, för det har farbror doktorn talat om för mig! 

Fredag umgicks jag med Frida och Jenny mkt trevligt ! på lördagen var jag hos frida hela dan och levde på nudlar. Söndag var hos morfar och övningskörde och lekte med fred :)


Frida och jag i action !


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0