Ost !


Nu sitter jag i skolan igen. Pluggar igen lite som jag missat. Det känns rätt tungt och jag får inte så mkt gjort som vanligt.

På måndag ska vi guida Danskar i skolan. Jag är lite nervös och hoppas att den jag ska guida med inte är sjuk för då får jag ta hand om hela guidningen som är i 30-40 min lång. huh. Men det ska nog gå bra!

Igår lekte jag med Plätten :) Vi fick ett ryck och fick för oss att träffa henns stalker, som kom ända från ulricehamn till rydal för att träffa henne. Han verkade väldigt skum, och vi kom på planer hur vi skulle ta oss därifrån och hur vi skulle attackera honom, ifall han skulle vara en psykopat. Man ska alltid vara på den säkra sidan haha. Men det visade sig att han inte alls var en psykopat, från min sida, men Plätten är inte övertygad än. han började prata om hur priset på ostarna hade ökat. Det blev tyst. Jag tror han förstod att vi tyckte han verkade störd. Jag menar , vem i hela friden pratar med någon som man knappt träffat, om ostar? haha. Jaja, det var en upplevelse!  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0