Jag

Helgen var kul !

I lördags åkte jag Desiree Sebbelito och Fred på fest i hyssna, men den va himla lam. Så vi kände att vi behövde lite mer underhållning än så. Vilket ledde oss till älekulla bygdegård, och där var det himla skoj ! Vi har ju en Desiree som blev erbjuden trekant med ett par, jag blev tillfrågad att hänga med en kille hem och sen till slut då, sebbe, han fick sig ett ryck och började snurra runt på golvet och gjorde breakdance, till min stora förvåning. Sebbe tyckte jag hade uttryckt mig dumt i bilen hem, jag hade berättat för Sebbes pappa att han hade legat och krälat och sprattlat på dansgolvet, men jag tyckte det var en fin beskrivning. 

När vi kom hem fick jag vara kock och lagade tunbrödsrullar i ugnen. Det var mums, plus att mamma var stolt över att vi plockat undan så fint efter oss. (brukar vara en enda röra efter vi har kommit invinglande och försökt göra något ätbart

På söndagen åkte jag och Frida till Ullared! med moppebilen, observera att vi åkte MOPEDBIL till Ullared, ja det tog en stund men det är våran grej de där med en kombination med moppebil och utflykter :)

På kvällen kom kära Ronja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0