Maybe

Tjena det va länge sen nu, eller ah bara ett par dagar. Men ni har ju saknat mig så himla mkt.

Valborg spenderade i Varberg. Förfest och efterfest i Oppes stuga. Jo det var väll lite blandat där. Vi blev kallade Horor av en vi inte ens kände, men han ringde och sa förlåt dagen efter. Men annars var det kul. Varken jag eller Sanna råkade ut för något, Helt enkelt ett Lyckat Valborg. Vi råkade sno en cykel oxå, men det var helt och håller inte vårat fel, den liksom bara stod där.... helt olåst... Den liksom skrek "Ta mig!" Men Sanna var nog inte i rätt tillstånd att köra, så vi ramlade. Jag antar att gud straffar somliga direkt. Träffade massa kul folk och kan inte säga annat än att kvällen var väl godkänd.

Lygnevi....Jadu jag har sagt de förut och jag säger det igen, det slutar aldrig bra för mig där. Började bråka med Fred och en till. de slutade att jag blev så arg att jag sparkade honom xD hoppas ingen såg. gud det måste sätt illa ut. Sen hade jag tappat bort mina vänninor och efter att jag pratat i telefon med henke var batteriet slut och jag kunde inte få tag i någon och jag var helt förstörd. Men Poff från ingen stans kom Fridaslida och hjälpte mig upp till bussen där Ronja var.
Kvällen slutade med att jag låg och kramade om Ellas Fötter och somnade gott.


Jag är förvirrad och jag har svårt för att fatta vad jag vill, eftersom det ändras från varje dag som går. Du kommer tröttna. Kanske lika bra. jag menar eftersom om jag tvekar så mkt. Men jag gillar ju ändå dig.



Här sitter eller.. ligger, Ronjisen och gör skyltar :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0