Det är skitsakerna som man stör sig mest på,Som att tex inte ringa när man lovat.

Hej Hej !

Nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på musik från mappen "natti natti musik". Himla skönt.
Har vart i Göteborg och vart på bio och ätit pizza med  med min käre far och min syster Desiree idag :) Himla mysigt

På hemvägen plockade vi upp två onyktra tanter som då var Mamma och Lena. Lite underhållande att lyssna på dem. 
Dem pratade om bland annat "Giftiga infekterade konflikter" som dom så fint uttryckte sig.


Igår var jag med Zandra och Sofie en stund :)


Nacken börjar föresten bli bättre ! ( tack och lov, har tröttnat på att känna mig handikappad..) Jag tycker sjukhuset borde skickat mig en assistent som kunde hjälpt mig. Nån som kunde borsta mitt hår... Inte ens det klara jag själv. Då tycker jag man förtjänar att ha någon som hjälper en. inte ens de får jag. Tyck synd om mig!

Jag vill bli kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0