Dumt att vara dum.

Här kommer lite bilder från förra helgen.
Ronja, Gabriella, Isabelle och Sanna




Lygnevi i går. Hatar lygnevi. påmin mig att aldrig åka dit igen. Eller....kanske ..nån gång...NEEJ ! inget mer lygnevi för mig
Vi blev erbjudna skjuts hem av någon som jag inte kommer ihåg va dem hette men det var gratis och vi var blöta så vi tackade inte direkt nej. När vi kom till ronjas lägenhet plingade vi och plingade men ronja och ella var inte där. Så vi gick hem till BD och där var dem. Satt och chillade med lite folk och lyssnade på spanska låtar och dansade. Det var faktist rätt mysigt.

Idag ska jag va med Johan :D
Kommentarer
Postat av: ronja

Ja det var väl mysigt :)

2009-05-22 @ 21:12:26
URL: http://ronjaellamariajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0