I don´t want to feel the way that i do....

Det ända bra med denna helgen var fredagen. Då jag spenderade dagen med Molle (Johan) Som vanligt gjorde vi inte mkt mer än att bara umgås. Drack te och tjötade.
 
Han berättade att när jag sov hos han en gång vaknade han upp av att han hade en kudde för ansiktet och fick för sig att jag försökte kväva honom xD En annan gång hade han vaknat och såg mig vid trappan och luta mig ner, jäkligt lurigt de där. Jag måste gått i sömnen eller något haha. Jag har konstiga sov vanor när jag är därborta. Men Molle är en bra vän även om han kallar mig för lilla kräk: ibland :)


I lördags var Jag Sanna Ronja och Ella i Helingsjö på fest hos Koppen. För min del var det sådär. Från att vi åkte hem kl 1 till kl 6 på morgonen var det bara kallabalik..

Idag har jag lekt med Ronjis :) "MääÄÄn duuuueRååÅÅÅ" (målbrotsröst) ja vi har kass humor
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0