Isabelle Ekenberg

Har precis vart ute och suttit på trappan med Desiree en stund. Nu känns det som om jag äntligen kan sova. Fred du betyder så fruktansvärt mycket för mig. Fattar inte varför du dummar dig så mot mig.

Det måste finnas lite sämre dagar om det ska finnas bra, är det inte lite så? :) Bara att tacka och ta emot.


I helgen ska jag till Borås med min favorit Sanna :) resten är oplanerat men nått ska la hända här i lilla Mark.

Här är jag och min lilla vän Johan för övrigt :D haha så fula bilder :)
Kommentarer
Postat av: Johan

Haha jadu..."snyggt"

2009-05-15 @ 20:19:39
Postat av: Isabelle

oh ja OM de är ;D

2009-05-15 @ 22:21:38
URL: http://bellebump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0