Grilla en liten korvo

I går var jag först med Marcus en stund och bakade en himla fin tårta :D sen åkte jag på tjejkväll hos Frida i örby :) Himla trevligt, plus att jag fick träffa JEEEEEEENNA igen och det var efterlängtat :D När alla hade stuckit, fortsatte jag och frida att dricka och hade väldigt seriösa samtal. Sen kom Maté förbi en sväng med :) Senare kom min skjuts, Fred och Dennis. Dem kom in en stund så satt vi och tjöta och spelade geuitar hero.

Snart ska jag Ronja, Ella, Dennis, Mickel och Martin åka och grilla i Seglora :) Myyyyys pyys!

Kommentarer
Postat av: ellaBella

haha det va ju så min korv såg ut ! weard! :D

2009-07-27 @ 13:52:45
Postat av: kristin

Seglora ;)? där ser man ! :)

2009-07-28 @ 18:38:41
URL: http://kristingranhage.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Ajjemensan vi hamnade där, av alla platser i världen :O ;)

2009-07-30 @ 10:18:53
URL: http://bellebutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0