sikken sjuk är jag, oj oj nu är det allt synd om mig

Jag är sicken sjukling så min mamma har spärrat in mig i mitt lilla hus i Rydal. Ja jag vet , jag är 17 år och anses kunna gå om jag vill, men utan moppenycklarna är jag tyvärr fast här. Så tack vare den här super roliga förkylningen har jag fått tacka nej till att bada med Ronja, jimmy och några. Även fått tacka nej till Johanna, Även till Marcus. Typiskt. Förkylning på sommarlovet va fan är det egentligen x)

Så idag har jag försökt tillbringa tiden med att bli brun, vilket inte har lätt till överraskande resultat men en litet steg har jag kommit på stegen iaf. Men jag ska iaf gå ut och gå med min käre granne Andreas. jo visst det är en bit i från varandras hus men här i Rydal är vi alla grannar. Även om han bor på fel sidan av ån är han helt okej :)






Clerasil är en produkt jag alltid har vart skeptisk mot sen jag var mindre, jag tyckte aldrig den funkade då jag använde den, men det kan ju bero på att jag inte gick in för de så seriöst. Men nu har jag användt de i några veckor och jag har faktist sätt lite resultat. Kanske ett litet steg bort från min problemhy. Men varje framsteg har betydelse :)
Kommentarer
Postat av: ronja

det hade varit kul gumman :)

2009-07-02 @ 10:56:59
URL: http://ronjaellamariajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0