Jag kommer aldrig att säga, och du kommer aldrig få veta.

Ja igår såg jag och Plätten på skräck. Det spelar nästan ingen roll hur dålig eller hur oläskig en skräckfilm är som vi två ser i hop. För på något skumt sätt slutar de alltid med att vi sitter och skriker. Efter vi stängt av filmen var plätten lite uppskrämd och uppredade, "jag mår inte bra.. jag mår inte bra..." Påminde lite om en psykiskt sjuk person på ett hem,  med darrande röst sitter och upprepar samma saker, sittandes på golvet och gungar fram och tillbaka med armarna korsade över bröstet :) Åh Lisette, du skulle gjort så istället så hade jag skrattat ännu mera :D


me and plätt driving mopedbil:
-Åh fan va äckligt ! ropar lisette
-vaaa ?!
-en spindel!
-aha... sluta skrämas trodde jag körde över nå... AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH !

det var då jag fick synd på den gigantiska spindeln i bilen FYFAN, ville bara stampa på den ! MOHAHA! ne men det gjorde jag inte, för det första skulle jag bara få dåligt samvete att jag mördat den, för det andra så vill jag inte få skulden ifall det regnar...  

Idag kanske jag pallar mig iväg på fest i Svenljunga eller kanske Kinna till och med. får se...

Kommentarer
Postat av: LISETTE :D

HAHAHA

2009-07-13 @ 14:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0