Veckans gång.

i tisdags var vi lediga vilket var himla gott :) då åkte jag till min kära vän Lisette. Bästa Vänner i typ 11 år eller vad är det nu? :S Himla länge. Bäst är vi :) På onsdag var jag med Min efterlängtade Sanna. Träffar knappt henne längre, bara någon gång på någon helg så där. Men det vart trevligt. Var ute och gick i nästan två timmar och bara tjöta. Tjöta är vi bra på. På Torsdag kom Lisette hit och våldgästade mig blev lite chockad av att se henne i dörröppningen när jag sagt att hon inte kunde komma xD Men det är Lisette det ;)

Idag ska vi på party hos Andreas som fyllt 20. Utvärdering kommer nog i morgon, eller övermogron eller... Ah någon dag framöver.

På söndag ska vi fotograferas :)



 Du förtjänar bättre och kan få bättre, öppna ögonen kvinna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0