Utkast: ...

Dåligt med uppdatering här ser jag. 

Fredags : var det fest för Andreas som fyllt hela 20 år.
Lördags : fest hos fred
Söndag :  Var och fotograferades i söndags på modellab med mina två systrar och Zandra. Gud va roligt det va ! Fick skriva ner 10 namn som kan få samma erbjudande som vi fick. Ni blir nog förvånade endel en dag när telefonen ringer ;) blev inte så nöjd med de två bilderna jag valde ut. Ångrar att jag inte tog några utav dem jag slängde.
Måndag: Lekte med Ronja, sen var jag med Fred.
Tisdag:   Ännu en dag där en Ronja och massa Kaffe ingick, även där han jag leka med freddy lite
Onsdag: idag, ska antagligen sola

Resten återstår att se

Kullaberg på lördag och kanske gå på bio och restaurang på fredag med min pappa :)

Kommentarer
Postat av: ronja

det får hända lite oftare.. hihi det är kul att va med dig bellen. Och det blir väl kullaberg på lördag?:D

2009-01-29 @ 19:40:36
URL: http://ronjaellamariajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0