Gott nytt år!


Nyår var rätt så lyckat för min del. Började förfesta hos Flanders med lite folk vilket var trevligt. Senare drog vi ner till KSK-stugan. Det kunde ju vart bättre men ändå inte tråkigt. Tiden bara flög iväg och plötsligt var klockan 12 och raketerna flög i luften! Senare fick vi skjuts av lille bob hem till nicklas där vi efterfestade men eftersom de flesta hade fått i sig lite för mycket blev det inte till så stor efterfest direkt. Sen lämnade vi stället och började bege oss hemåt. Men på hemvägen blev vi haffade av några från Rojs hus. När vi klev in i farsdörren blev jag chokad över va det var för folk där. träffade till och med några jag kände :) men fred var lite grinig eftersom jag gjort slut emd honom under kvällen vilket jag inte har någon aning om varför. Men idag är det lugnt bara så ni vet. Senare ringde min fader och mor och kom och mötte oss på vägen hem vägen var inte specielt raka för dem. Men dem var goda och glada. När vi väl kom hem åt vi ostar och kex. Och drack vin. Eller iaf fred.  Sen läggdags. Sammanfattning, en förfest, en fest, två efterfester. Ja vi han med mycket under nyår.

GOTT NYTT ÅR :)


Sanna   Bellen                  folk                                            Folk                                 Sanna

Idag kommer Lisette till mig och då har jag planerat att vi ska bowla :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0