Ett år och en dag

Ett år med min Fred igår <3
Blev lite besviken över att vi inte hade planerat att göra någonting, Ettårsdag är ju ganska stort ändå. Men förstod sen, att bara vi är tillsammans så spelar det ingen roll vad vi gör. Du får mig att må bra, Min bästa vän och kärlek <3
Vi kommer alltid holla ihop även om kanske kärleken tar slut så har vi alltid vänskapen att stå på. Vi föralltid <3

Idag har Jag och fred spacklat och rivit tapeter :)
Äntligen blire lite fart på grejerna. I morgon ska
jag måla på grundfärg. Men jag vet fortfarande inte
vad jag ska ha för färg på de sen ... Hm... Det märker vi.



Fredags lekte jag med Lisette. Det blev lite ändrade planer. Vi låg och kollade på en HEL sesong av OTH plus 7 avsnitt till. Ärligt talat? xD Men det var roligt, våra komentarer och humor :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis :)

2009-01-05 @ 16:12:52
Postat av: Bell

tack :)

2009-01-06 @ 08:37:30
URL: http://bellebutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0