Sista dagen på lovet


Okej jag blev lite kräftlik i ansiktet efter solningen men det är nog bara tillfälligt och går nog bort snart. Solade på Sannas mammas jobb. Man betalade 20 kr för en halvtimme vilket är kanonpris tycker jag. Men eftersom man bara kunde sola 30 min och inte mindre var det inte så bra för nybörjar solning direkt antar jag. Rummet låg i en källare och den såg ut som en typisk skräckfilmscen. Typ sjukhusaktigt. Jag med mitt underbara lokalsinne gick förståss vilse i källaren och med min förföljesemani fick lite smått panik. Sanna min hjälte ringde och hjälpte mig ut xD gud jag är patetisk.

Lovets sista dag är kommen. Gud va gott med lov. Men ganska skönt att börja skolan igen ändå. Komma in i vardagen och bli en mäniska igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0