Bollar

Hejsan

just nu sitter jag och väntar på att fred ska göra klart negerbollarna :) och eftersom jag är så smart så använde jag käre katten Yngve som undanflykt från att behöva kleta ner händerna i brun gegga. Jag kom på förövrigt att Negerbollar smakar himla gott utan kakao.

I måndags var det öppet hus i skolan då alla 9:or kom och kika på skolan. Det var faktist rätt kul. I alla fall i början men mot 8 tiden på kvällen började de bli lite långtråkigt att stå och le och dela ut kartor. 

På fredag tror jag det bär av till borås på en fest med Ronja :) resten av helgen är inte planerad. Kanske bowling med några töser , men vi får se med det, det blir ju aldrig av xD haha men det hade vart himla kul.

Nu får jag gå för nu börjar fred prata om att svära, gud och pruttar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0