Lov

Va med Sanna och Siri i lördags och kollade på melodifestivalen. Jag har aldrig vart så inne i de men med rätt sällskap går det :) mycket mysig kväll må jag säga.

Ärligt talat, jag och lisette har vart nästan hela lovet och i går var första gången vi såg soljus på flera dagar. Har inte ens tittat ut genom fönstret. bara legat i soffan och sängen och kollat på OTH och spelat Spindelharpan turnering på blodigt allvar! ah jo hur mkt liv verkar det som vi har? ah päfäkt ! mäeen fel. (Lisettes kineslärare) Men iaf så pallade vi oss iväg in till the big city, Kinna och mötte upp Sanna och kollade runt i byn.

Idag har jag blivit väckt ur en mardröm kl 6 på morgonen av mamma. Drömmde om en våldtäktsman men kommer tyvärr inte ihåg något annant. Eller vadå tyvärr? är glad att jag inte kommer ihåg den. sen Lämnade jag Lisette hemma och åkte till Fred och hon till Borås. Och nu är jag hemma igen och ska senare hem till sanna och därefter till Ronja.

Btw Yngve gick från trött söt gosig bebis till en besatt demon katt med ormgap och sprang som en galning runt sängen medans jag och plätt skrek för våra liv. Gud det va läskigt. Jag litar inte längre på den där.

ungefär så här såg han ut. Fast mer dampig och orange.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0