Spännande.

Nu sitter jag och Ella i ett litet grupprum och studar. Eller ah, om nu studa menas att sitta på youtube, så ja. Lyssnar just nu på Akon - blame it on me. Kan man någonsin tröttna på den ? på minner så himla mkt om sommaren 2007 tror jag de va. Då jag hade den låten på mitt usbminne som jag hade i den  blå moppebilen. Men det usbminnet var typ cp så den trillade ut hela tiden och den första låten på den var just den akon låten. Så den spelades om och om igen. Härligt.

Efter skolan ska jag i väg och simma :) Efter det ska jag nog bara ta de lugnt. Sen på lördag fyller Sanna år ! Kl 1 ska jag och hon till byn och handla lite, efter det ska jag ta med Ellabella hem, och efter det blir det fest och träffa efterlängtade människor och andra antagligen trevliga.



En förvirrad tös som inte har koll på någonting, varken vad som händer utanför eller innanför hennes hjärna. Ett hjärta som vill två saker, eller tror sig vilja saker. En tös som känner sig missförståd och har allt för många onödiga tankar och frågor surrandes i huvet utan att kunna uppfatta dem. Hej jag heter isabelle Ekenberg.  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0