partykallabalik

Japp i går var det fest... Som inte slutade så lyckligt.

Men ska inte gå in på detaljer men innan det så var det himla roligt faktist :)



Idag är det fredag och jag skulle simmat.. eller det finns fortfarande tid kvar :O ska nog palla mig i väg till kaskad. Saknar freddyboy med. har inte träffat han på hela veckan typ ju :O eller jo i 3 timmar i onsdags eller nått.

Har ätit dedära hårkontroll-tabletterna i snart två veckor. Har ju inte direkt märkt nån skillnad på håret, det gör jag nog om några månader. Men huden i ansiktet har blivit bättre.Det är ju långt i från bra men det är iaf bättre och det är positivt.

ska införskaffa mig p-piller med som sägs vara bra för finnar. Kampen har börjat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0