Varje gång.

Igår vaknade jag mitt i natten och sa ynkligt och sorgset till fred  "fred, min ..pappa slår mig.." Han började genast "men bellen va säger du?:O" Sen vart det blablabla. Ungefär fem minuter senare kom jag på att de bara var en dröm. haha. Drömde att pappa slog mig as hårt och så fick jag en stor  bula på armen, typ som en stor ballong, som senare blev någon konstig vet inte vad :S skit läskigt iaf. Konstigt att man kan inbilla smärta också. Helt knasigt.

Igår kom lisette till mig. Har saknat min favorit. Tjötade och kollade på The groudge 3. Det som är så konstigt med skräckfilmer är att man i ena stunde skriker som en stucken gris och i andra skrattar man. Iaf så är lisette och jag ett bra skräcktittar team. Älskar skräckisar :D

senare i dag ska jag till kinna och fika med Johanna :)



dina känslor börjar rinna ut i sanden. Var det verkligen så här jag ville ha det....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0