"Hon är en man!" Vadå HON ?! HAN ÄR JU EN MAN!"

Nu har jag kommit hem från en mysig kväll med Sanna, Emma, Jenna, Frida och Siri :) Hemresan var en smula nervös då Sebbe skulle sladda och ha sig i snön.

Zandra var här en stund med innan idag och tjötade lite skit :)




Här har vi de få bilderna som togs på Sätila festen. Inne på toaletten.. Nu kom jag på mig själv sitta och klaga på de där galna töserna som occuperade toan i en timme. Nu tror ni säkert det var vi men... jag lovar, vi var bara inne på toan i 45 min... ne nu försökte jag va rolig, Ne men kanske 10 min max. jag lovar vi är inga "Toalettfördröjare"
Kommentarer
Postat av: frida

haha jag har fler bilder :p eller 2 tilll, ett på dig när du är på toa och ett på ronja när hon är på toa x) men tänkte det inte va så jättesnällt att lägga ut :p

2009-12-23 @ 11:23:32
URL: http://fridahanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0