Fred <3

I morgon ska jag åka Pulka och dricka varm oboy med Frida :D

Efter det ska jag äntligen få träffa Freddemannen <3 Gud va jag saknar honom. Blir helt nojig av att sova själv i mitt läskiga rum. Jag tror att det gömmer sig psykopater överallt och jag kan inte tvätta ansiktet utan att stänga och låsa dörren till toan. Det vore ju för jävla läskigt att upptäcka när man är klar att man ser i speglen att det står någon bakom en. Jag måste somna till en film så att det inte blir för tyst i rummet, Jag kan inte ligga med ansiktet in mot väggen ifall det skulle komma någon upp för trappan, jag måste kunna se och reagera fort. När jag går upp för trappan går jag fort och långt ut på trappstegen så att ingen kan klippa av min hälsena som på "the house of wax" filmen. Jag behöver min Fred så jag kan känna mig trygg. Älskar dig fred <3 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0