Ekorre

I fredags var jag och fikade med Coffe J :) vi på fest hos Peter :) i lördags var jag med Fida :D vi somnade runt 6 på morgonen, och i söndags somnade jag halv 5 :((( så i dag (måndag) är jag inte riktigt i mitt bästa skick.....



"bellen förstörde också min fina pepparkakshäst.. när vi vid 4-5 bestämde oss för att vi va hungriga stapplade vi ner till köket, jag vet inte vad vi höll på med men så hör jag hundarna tugga på något som är knaprigt, kollar på min häst, AND VAD HAR HÄNT DÅ? då har bellen tagit hästens hals och gett den till hundarna!"

Det visste ju inte jag att dem där pepparkaksbitarna skulle föreställa något, framför allt inte en HÄST?! trodde det bara var några dåligt gjorda pepparkakor som gått sönder typ xD Frida blev lite besviken, Men Jag gjorde det bästa av situationen och gjorde om den till en ekorre :)
Kommentarer
Postat av: friiiiidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

HAHAHAHAHAH!

2009-12-09 @ 13:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0