I<3F

hejsanhoppsan nu var det ett tag sen igen. hoho :)

Festen i Sätila i fredags var kulig! Träffade många roliga mäniskor och hade helt enkelt en bra kväll :) förutom att jag och ronjisen började bråka, men det var himla onödigt. Tror vi blev lite smittade av allt annat bråk som var. Men vissa tjejer var ju bara pinsama. Låser in sig på toan och efter en timme kommer dem ut slår en annan tjej bara för att hon hade knackat för hon behövde, som många andra, gå på toa. Folk nu förtiden. 

Jag fick förövrigt reda på att jag fått mun-mot-mun-metoden av en efter flaggstångs missödet. Lurigt o.O
Polisen var där en sväng med, och körde ut alla och släppte bara in dem som var uppskrivna. Men tyvärr dog festen ut lite efter de där. Tror jag iaf, Eftersom mitt minne inte är så väldans bra när jag är nykter så är det ju inte direkt bättre när jag dricker antar jag.

Hemfärden var nästan det roligaste på hela kvällen xD

I lördags kom Lisette :) vi skulle åkt på fest på kvällen men jag mådde inte bra så vi stannade hemma :( På morgon efter så spydde jag, då var det jätte många syndar om mig!

Förra helgen
Fredag- Fest hos peter
Lördags- Lokalfest i ubbhult
Söndags- lekte med ronja, ella och frida
























Jag, en gömd frida, Ronja och Ella :) Inte den bästa bilden men alla fyra är ju med på den iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0