Helluuuu again

I morgon är det dags för skola tror jag. Har inte vart där på två dagar nu och jag känner mig sjukt rastlös, men känner att om jag går till skolan kommer jag inte orka göra någonting ändå, men får se.

Min vecka:
Måndag - följde med Marcus och buggade
Tisdag - sjuk
Onsdag - sjuk

ja... så långt har vi kommit i veckan, och så mkt har jag gjort, eller ah lite :)

Kände att jag behövde göra ett inlägg, bara för att.

Nu tänker ja spela lite sims3 igen ! Det är tillåtet när man är sjuk. Det är sånt vi brukar göra när vi är sjuka, systrarna Ekenstörd. Man tappar tidsuppfattningen helt, sitter man en timme känns det som en kvart. Ypperligt bra om man vill få tiden att gå och glömma av att man är sjuk.


För övrigt fick jag reda på att vi bara var tre stycken i klassen i tisdags ! Hahaha

Kommentarer
Postat av: ronja

Krya på dig gumman :) <3

2009-12-03 @ 00:37:24
URL: http://ronjaellamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0