Ibland är man inte så smart

påskafton... hm. Ha ha säger jag bara. Jag säger som Sanna, kan vi inte ha en normal fest utan problem xD Antar att jag skämde ut mig i går rätt mkt. Jag blev attackerad av en flaggstång... eller rättare sagt jag slog i huvudet när jag hoppade in i en flaggstång. Sen hade jag antagligen svimmat och åkt ambulans. Jag hade även tatt en sväng i ett par taggbuskar när jag ändå var i farten. ser ut som en sönder skuren emo. Men innan allt detta så var det himla trevligt hos Adam :) 

fick även en ful nalle på sjukhuset x)
 I dag fyller henkah 18 :) Grattis!
Kommentarer
Postat av: ronja

fyy.. Jag hörde. Det kan inte ha varit speciellt roligt va? :S



2009-04-14 @ 12:02:32
URL: http://ronjaellamariajohansson.blogg.se/
Postat av: isabelle

njä eller nu i efterhand kan man ju inte annat än att skratta åt det x)

2009-04-14 @ 13:07:09
URL: http://bellebutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0