mitt lila rum

Lekte med lisette och Andreas i måndags och på tisdagen mötte jag och lisette upp Dänny och freddy. Vi gick skilda vägar och jag och fred lallade runt på stan. Sen kom mitt tåg mot Vänersborg där Molle mötte mig :) vi gjorde inte nått särskillt utan vi pratade mest och gick runt. Aktade oss för grodinvarsion, missade tåg, stentävling, titta på dåliga film, käka pizza, spela wii, ja inget speciellt men de spelar inte så stor roll vad man gör när man är med den killen för vad man än gör så är det alltid lika trevligt :)

När jag tog tåget hem, skulle tåget vänta en halvtimme. Men när jag gick ut kom jag inte in i tåget igen, och dem som skulle byta tåg kom inte ut! det blev lite smått panik där och folk klättrade ut genom tågfönstren som går att öppna ca 40 cm eller nått. Det var ganska underhållande att se på.




Nu sitter Fred bakom mig och målar mitt rum. Kanske ska hjälpa honom? nja jag sitter nog här istället. Ikväll kanske de blir grillning med några, får se vad som händer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0