PÅSKAFTON


Jag som hade förväntat mig ett soffkalas och ta det lite lugnt men nej när vi kom fram var det visst värsta draget :) eller ah, mer än vad jag hade förväntat mig. Himla kul faktist. När vi vaknade i morse sa vi, "godmorgon....äm.. hur kom vi hem igår? :S" asså gud, lite för mkt blev det nog.

Såg på bio med Jenna och Sanna i går, washman. Rätt kass faktist, fattade vissa delar och blabla bla.
3 av 10!



Någon har satt upp en till-salu-skyllt utanför vårt hus. Jag tror nån vill att vi flyttar o.O

Ikväll blir det party!


Vad har jag gett mig in på ?



Kommentarer
Postat av: Zandra

jag har tänkt på den där jävla skylten fan, men har glömt att fråga om ni verkligen ska flytta, fast det känns som jag redan skulle vetat det isf ;D

2009-04-19 @ 17:29:27
Postat av: Anonym

ja du om nån borde ju veta eller hur :P

2009-04-19 @ 19:08:08
URL: http://bellebutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0