Mitt lov.

i torsdags var jag i borås med Desiree och Simona :) fick köpt ett par jeans-leggings och en vit vanlig t-shirt. Vi köpte även med oss en tårta till Freddyboy, som fyllde 18 i går! Grattis till han min bästa vän! Han fick en lacost parfym av mig :) gud är kär i den doften <3 utav mamma och pappa och grannen fick han en telefon. Vi får väll se hur länge han har den innan den är skrot. 

Jag gjorde förövrigt sönder min gamla telefon så displayen var full av regnbågar typ. Men pappa fick en av en arbetskompis som jag fick. Bättre än inget :)

I fredags var de kalas hos fred :) käka smörgåstårta och lite sånt. Sen på kvällen blev det fest hos Peter & Dennis. Det var kul.  Den där pepparkaksdrickan var inet och leka med kan jag gå ut med :S Desiree som var chafören delade glatt ut spypåsar som hon har med sig i bilen när hon kör fylletaxi. men jag var inte så direkt onykter, man kan ha roligt ändå :)
 
I lördags kom JEANETTE ! <3 upp hit från skåne :) saknat den lilla filuren (observera lilla, ha ha)
fikade lite vid barrsjön och sedan kollade vi på harry potter och åt oss feta på chips och dipp. Yngve fick vara med lite oxå.


<---- jenna med vovven :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0