de går inte att ladda upp bilder :S

I fredags hade vi lite jobbigt jag Ella och Ronja. Vi ville göra något men inget kul hände. Så vi gjorde en inpuls grej och åkte ända till Onsala för att fira Henke. Satt vid havet, vid en eld och folk tjötade och drack lite smått. Hände inte så mkt. Men lite iaf, fick tex hjälpa en onykter ella som hade lite svårt att ta sig upp, som en sprattlande skalbagge som hamlat upp och ner. Sätt en tjej få astmaanfall. Hoppat på en främlings studsmatta, jag vet jag borde hålla mig ifrån studsmattor ;)gått flera mil.(kändes det som) Har även hunnit vara förvirrad. Men det tillhör väll min vardag antar jag :) I lördags missade vi 3 bussar, eller inte MISSA utan bussarna KOM inte. Sicka svin. Men vi lyckades åka med Ellas låtsas mamma. Vi fick även hänga med på picknick i de sköna vädret. Kanon. Efter jag kom hem, var allt piss, eller ah det som återstod av dagen. Men så kan de bli ibland :) i dag har jag vart i borås med min kära syster Sofie :) gud avensjuk på hur mkt pengar hon har hela tiden. JAG ÄR PANK! :( Nu ska jag och Zandra till Ronja och Ella :D byby
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0