Everybody need somebody sometimes.

Skolfotot, jag var väll varken nöjd eller missnöjd med det, eller .. mer missnöjd är jag  , men jag ser ju helt enkelt ut så, så det finns ju inte mycket jag kan göra åt det. snart får jag lägga upp klassfotot med.

Gårkvällen spenderades med johanna Carro och Emma :) orkade inte sitta hemma så vi bestämde oss för att dra till Kullaberg. Men ångra oss eftersom vi inte hört en enda mänska skulle dit. Så vi gick till donken och käka en liten burgare, Där också Erik och Börje kom en stund med. Åkte hem till emma där jag Emma och Carro satt och tjöta om allt och ingenting i några timmar. Himla trevligt faktist. Nicklas berättade att dem kom till kulla vid 11 och då va det typ 20 pers på dansgolvet, haha vilken tur att vi inte åkte dit !

Första kärleken var ett samtalsämne som vi pratade om, hur svårt det är att verkligen släppa taget, visst nån gång gör man ju det, men att glömma, Kommer man någonsin att glömma sin första riktiga kärlek? Eller är det något man alltid kommer ha med sig i tankarna? även när man blir gammal och grå ? hm...


när jag kom hem somna jag som en stock. När jag vaknade i morse blev jag förbannad för att Fred inte hade ringt som han lovade.. jag kollade mobilen och ja , vi hade pratat. Men jag kommer inte ihåg det, när fred berättade om vårt samtal ringde det fortfarande ingen klocka. Skit skumt. måste ju vart sovande men ändå vaken på något sjukt vis.  
Kommentarer
Postat av: plättt

haha, så har hänt för mig med :o att man inte kommer ihåg att man pratat med någon i telefon xD hhaha , läskigt

2008-11-15 @ 15:49:22
Postat av: Isabelle

Erkän :O haha superläskigt x)

2008-11-15 @ 19:04:51
URL: http://bellebutt.blogg.se/
Postat av: Emma

Fint kort

2008-11-22 @ 19:26:03
URL: http://emmacarolinewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0