Helgen är over.

Poff ! Så var helgen slut. Det kanske inte har vart en toppen helg men den har väll vart helt okej.

Fredag: Träffade Sanna. Gud va jag har saknat den tösen. Inte träffat henne på två veckor. Sen åkte vi till Donken och käkade lite. Sen bestämde vi oss för att åka till Johansson på fest. Det var nog inte tyst på hela bilfärden dit. Tänk va mycket som händer på bara två veckor som man egentligen inte tänker på. När vi kom dit runt halv tio kan det vart så märktes det att vi låg en hel del efter alla andra. Det var både nytt och gammalt folk vilket var trevligt. Nästan alla sov hemma hos dem. Folk i sängar, på golv, i husvagnen, soffan. Jag och sanna åkte hem ganska tidigt. Vi slapp hjälpa till och städa, vilket kändes väldigt bra. Jag fick sovit himla dåligt , för jag vaknade flera gånger under natten av Freds jävla armbåge i huvet.

Lördag: Färgade håret på min käre moder. Hon får sån panik när hon ser de gråa håren smyger sig fram. Det blev himla bra tycker jag. Sen färgade Sofie mitt hår. Jag gjorde även en hemmagjord hårinpackning tidigare den dagen också. Äggula, olivolja och honung. Det luktar kanske inte så gott men är ett under för håret. Senare åkte jag och Desiree till bröderna Börjesson där det va ett jävla party.. haha ne det var inte mycket att komma med. Var väldigt segt och tråkigt. Var jätte trött och somnade nästan i soffan.


Söndag: trött som satan. Ensam hemma,  alla andra i familjen är hos Morfar.



Vill bara säga att jag finns här för dig Lisette. Livet har sina upp- och ner turer, Det kommer bli bra.


Kommentarer
Postat av: LISETTE (:

aaaw, taack (: gud va glad jag blir av attt läsa din blogg. måste börja göra det oftare, du är bäst <3

2009-01-01 @ 18:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0