Mer tid.

Just nu sitter jag i skolan. Ronja och lisette ska skriva rent nått arbete.
 Varken jag eller Ella har med sig våra matkort, som vanligt. Så vi två fick låna lisettes tallrik. Jag fick oturen att gå med våran fullproppad tallrik genom matsalen plus två knäckebröd. Kallopsen smakade pepparkakor. Den var väll ingen hitt. Senare i dag ska jag hem till Plätten och vi kommer ha skoj som vanligt.

Igår hittade jag en kartong med massa gamla kort. där hittade jag även några kort på mig och emmelie när vi var små. även på rydalsbarnen, den tiden då alla lekte med varandra, zandra, johanna, lotta, bellan, kristoffer, patrik, kry, jakob sofie deseiree martin jenny mm. Lite kul att se. Tänk att man var så jävla liten. På tal om liten, julen är snart här, tiden bara rinner iväg, känns som livet går i snabbspolning. Jag har tänkt på en sak,  Vissa säger ju att döda släktingar och vänner ser ner på en och vakar från himlen. De måste ju bli ganska tråkigt tillslut , så då kanske de snabbspolar tiden tills det tycker det händer något mer intressant, som när man har spelat in en video och inte orkar se reklamen som blivit med på bandet.
Hur får man tiden att sakta ner?

På fredag blire party! Hoppas det blir kul. Ska även försöka få med Ella och Ronja får se hur det blir med det ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0