Tisdag

Idag var jag hos tandläkaren. Jag fick reda på att jag ska få tandställning om cirka ett år. Fy va lack jag blir. Vill inte ha räls, och framför allt inte när jag är 17-18 år. Jag har en glugg som gör att jag ser ut som ett troll, uterliggare, pirat, välj själv. för några månader sen drog ut mjölktanden som suttit där för att en annan tand skulle komma ut, men icke. Jag frågade dom varför dem inte dragit ut den mjölktanden tidigare, för typ flera år sen så att den andra tanden skulle hinna växa ut där den ska och inte snett pågrund av mjölktanden som suttit ivägen. så jag skulle kanske sluppit räls. det är ju inte normalt att ha kvar mjölktänder tills man är 16 år eller hur. Men tandkläkaren blev bara tyst en stund och tittade på den andra tandläkaren. Sen tillbaks på mig, sen tyst en stund till sen började dem prata om tandställningen istället. Har aldrig tyckt tandvården i Kinna är så speciellt bra. 

Eftersom vi har ju yttrandefrihet här i sverige så kan jag passa på att klaga lite på Idol Johan. Ärligt talat förstår jag inte hur han kan kommit så långt i idol , han ser ut som en könsförvirrad tonåring och han kan inte sjunga för fem öre, .refrängen låter hyfsad tack vare han har så mkt kör. Det är min åsikt om honom :)

Lyssna och lid
  http://www.youtube.com/watch?v=5gaZW1Jyqhw
. 
Kommentarer
Postat av: Emma w

jag ska också få räls, men jag vill ha fina tänder så det är lugnt för mig :P <3

2008-11-12 @ 18:32:06
Postat av: Zandy

Hahah, jag håller med!

Johan var bra i BÖRJAN, men man hör så jävla klart att han avvänder fler teknik när han sjunger och därmed skrikit sönder sin röst :S



Men när jag kollar på denna YT videon känns det som hans kroppspråk påminner om allansons? inte sant?

2008-12-13 @ 16:55:32
URL: http://rockstarlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0