Ibland glömmer jag, ibland blir jag bortglömd.

Jag är sjukling , och det betyder att det är synd om mig. Fred kom förbi innan idag en snabbis och lämnade böcker. Har 3 prov tror jag nu i veckan. Matten kommer jag köra på, de är jag nästan säker på. Hatar den tanten ! När man väll sitter där och räknar och koncentrerar sig kommer hon alltid och STÖR! Jobbig är hon, alltid samma frågor , hur går det? är de svårt? då får du säga till. Hur långt har du kommit? flera ggr på en och samma lektion. Hon fattar inte vinken heller när man svarar irriterat och otrevligt vissa ggr att hon ska lämna en ifred.

har även städat mitt rum på övervåningen. Längtar tills jag ska göra iordning där efter jul. Mysigt kommer de bli :)






jag har tänkt på en sak.. När riktiga vänner bråkar, behöver de inte vara oroliga för att vänskapen ska ta slut. För att sanna vänner skulle aldrig göra något som är oförlåtligt mot sin bästa vän. Gör man det, är man inte och har aldrigt vart en riktig vän.






  
Kommentarer
Postat av: Nätly

Det där sista om vänskap var ju riktigt bra skrivet! :)

2008-11-25 @ 13:16:03
URL: http://systrarnablond.blogg.se/
Postat av: Isabelle

tack, va kul att du tycker det :)

2008-11-25 @ 17:37:16
URL: http://bellebutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0