"Gräs Tuva"


Gud nu är jag allt trött... Vart med mina vänninor Emma och Jenna i kväll. Kul att Jenna är här uppe. Har verkligen saknat den kvinnan. Känns skönt att bara ta de lugnt och inte göra mycket annat än att bara sitta och tjöta, skratta och kolla på film. Men nu när de bara är jag och min kära, snarkande pappa är hemma i huset känns de lite så där tråkigt. Både Desiree och sofie är på fest hos Hebbe. Tycker verkligen det är skit kul att sofie är på sin riktiga fest. Lilla sofie, hon är ju bara 14 år. Kommer det sluta med att alla tre syskonen Ekenberg åker på fester i älekulla trakterna? hum, de återstår att se.


Fools gold,"Ett nyskilt och ständigt grälande par (Matthew McConaughey och Kate Hudson) är ute efter guldet, diamanterna, smaragderna och rubinerna som gömmer sig någonstans på havets botten. McConaughey spelar Finn, som fortfarande trånar efter sitt ex (Hudson) och som dessvärre också kommit på sniskan med gangstern Bigg Bunny"

Kanon film (Y)



Kommentarer
Postat av: Bboy :D

älskar den filmen! :D

2008-11-26 @ 00:35:37
Postat av: Anonym

Riktigt härlig film!

2008-11-26 @ 10:38:18
URL: http://bellebutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0