Torsdag och jag är trött

9 månader... gud va länge de låter i mina öron. lika länge som bebisar ligger i magen! 
Älskar dig fred.
Min kärlek och bästa vän <3




Vi hade 9 månadersdag i måndags.  Vissa tycker kanske de är löjligt att fira för varje månad som går men, hm... det låter fakist ganska löjligt nu när jag tänker efter.. Men skit samma jag tycker det är roligt :) Vi åt på suschibaren i kinna, fred tvingade mig.. När jag hör ordet suschi får jag alltid upp en bild av Nemo i "hitta Nemo" Fråga mig inte varför. Jag kan ju gå ut med att Suchi är inte gott. Inget jag rekomenderar absolut inte. Fy, det säger ju sig självt, rå fisk ? hallå eller. jag åt kycklingspätt med jordnöttsås och ris. Det va himla gott.


sitter i skolan just nu. Torsdag... Hatar torsdagar, går från 8:15-16-15 ... Funderar på att hoppa de sista lektionerna...

Idag ska jag leka med lisette en liten stund efter skolan. Mycket trevligt. och i morgon kommer JEANETTE <3 Ush och fy katten va länge sen de var alltså. så tråkigt att hon flyttade ner till skåne



Personer som alltid förväntar sig att få sin vilja fram hela tiden, har man inte lite lust att bara... Göra tvärtom då? Bara för att se hur de reagerar?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0